Famílies noves: educacions noves i relacions noves amb l’escola
En els darrers vint anys, els canvis viscuts per part de les famílies són d'una gran profunditat. Però, quines implicacions tenen aque...
Danza implicada
Conflictes: treballem en cercle
Com podem resoldre conflictes més enllà de l’arbitratge o la sanció? I, fins i tot, podem anar més enllà de l...
Ressenyes bibliogràfiques
A l'apartat següent, hi exposem algunes referències bibliogràfiques que poden ser interessants.
Quan tu i jo esdevé tu, el mòbil i jo
Quan tu i jo esdevé tu, el mòbil i jo Una vegada, una mare em va explicar una conversa que havia mantingut amb el seu fill de 3 anys. Arr...
Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i p...
Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i professionals artístics, sense distincion...
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
De desitjar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...