Noves tendències en la formació professional
En aquesta valoració de la situació actual de l’FP i les perspectives futures, es reflexiona en clau europea sobre els models d&rs...
L’estructura de departaments
Modernitzar l’organització interna dels instituts de secundària és cabdal per a la necessària transformació d...
La realitat augmentada, dins i fora de l’aula
L’ús generalitzat de dispositius mòbils per part dels nostres adolescents; la facilitat per crear i «publicar al núvo...
El moviment EABE: work in progress
L’Encontre Andalús de Blogs Educatius va néixer l’any 2009. Actualment, la seva organització horitzontal afavoreix la...
Comportaments tòxics, comportaments nutritius
En aquest article, abordarem els comportaments tòxics, aquells que ens generen malestar i ens impedeixen sentir-nos a gust amb nosaltres ...
Carmen Serrano, directora de l’IES Heliche de Sevilla. «De la pissarra al despatx»
«Vaig començar en la direcció... i ja han passat nou anys. Aquesta és una tasca molt diferent a la de l'aula, però t...
A la universitat, pel batxillerat o per la formació professional
Sempre s'ha vist la universitat com un destí segur per als estudiants, com una mena de garantia per a guanyar-se la vida còmodament. Aix...
L’opció FP: el camí més llarg, o el més interessant?
El camí de l’FP, del qual sovint s’afirma que és més llarg, pot ser també un recorregut més intere...