Les relacions entre la família i l’escola, un objectiu comú.
En el present article, s'hi mostra una experiència sobre la coordinació entre dos cicles d'educació infantil a través del treball de ...
Coordinació entre cicles.
El centre públic d'educació infantil Valle Inclán, de Leganés (Madrid), integra dos programes educatius diferents: casa d'infants i s...
Els principis pedagògics abans que les fórmules i les receptes
Els principis pedagògics abans que les fórmules i les receptes La mestra Rosa Sensat i Vilà és una de les figures més relleva...
Espais de trobada 0-6. Què ens ofereixen?
L'oportunitat que representa que les professionals i els professionals que treballem per a l'educació dels infants ens puguem coordinar ...
La vinculació 0-6.
Des de la LOGSE i, després, la LOE, es reconeix que els cicles 0-3 i 3-6 conformen l'etapa de l'educació infantil, però, n'hi ha prou ...
Allà on viuen… les aventures
Allà on viuen... les aventures L’escola a la literatura infantil Jaume Centelles Pastor La literatura infantil és un mirall dels canvi...
Rosalinda.
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...