“Emprendo cuando quiero”: El emprendimiento, como la letra, con sangre no entra
Inclusión del alumnado que presenta discapacidad motriz en la educación física escolar mediant...
El artículo 72 de la LOE (2006) señala lo siguiente, en lo relativo a los recursos necesarios para la inclusión del alumnado que prese...
Aprenent
Aquests dos darrers cursos he tornat a fer classes a la facultat de Ciències Polítiques i Sociologia de la UAB. Vaig demanar d'impartir...
Mi educación física
Los humanos no somos problemas o ecuaciones sino historias; nos parecemos menos a las cuentas que a los cuentos.Las historias de vida, y ...
De l’estancament i la queixa a la inciativa i el canvi: El desenvolupament professional dels doce...
No farem cap descobriment si afirmem que un dels reptes, per excellència, dels docents és procurar que tot el seu alumnat adquireixi el...
La gestió de la convivència al centre autònom
L'autonomia de centres ens ofereix grans possibilitats de generar uns processos de gestió de la convivència que puguin disposar al màx...
Llegir a la parada de l’autobús
L'escola és l'espai on es fa l'aprenentatge de la lectura. Els infants el realitzen a un ritme diferent, perquè hi intervé el grau de ...
El cos del docent: presència, alegria, confiança
El cos físic és la part de nosaltres que mostrem a l'altra gent i és també la part que veiem de l'altra gent. Està format per una xa...