Formar-nos per transformar
Formar-nos per transformar El juliol ha estat tradicionalment un dels mesos que les mestres i els mestres dediquem a formar-nos. Des de f...
L’essencial és invisible als ulls, o com educar l’essencial i fer-ho visible
Psicomotricitat: espais estimulants i enriquidors per fomentar la creativitat
Al present article es dona a conèixer l’experiència psicomotriu amb infants de 3 a 6 anys basada en l’activitat motriu espon...
Aprenentatge social i emocional
Els aspectes emocionals i socials són la clau de volta de tots els aprenentatges: factuals, conceptuals, procedimentals i actitudinals....
Materials a examen: De visita al museu
De visita al museu A continuació valorem el projecte De visita al museu. Aquest material forma part del projecte de treball CREO per a la...
Quiver i CelullAR: Realitat augmentada per treballar la cèl·lula en una aula de primàriaProjecte ...
Quiver i CelullAR: Realitat augmentada per treballar la cèl·lula en una aula de primària La realitat augmentada crea entorns atractius ...
De l’observació sistemàtica de l’activitat dels infants a la reflexió sobre l’organit...
En aquest article es descriu el procés d’observació sistemàtica portat a terme per analitzar l’activitat d’infa...
Per arrodonir: Escoles obertes a la naturalesa