Si valorem la creativitat, per què no l’estimulem?
2050: L´educació infantil, peça clau en la lluita contra la desigualtat
La universalització del segon cicle d’educació infantil ha estat un dels grans avenços en la lluita per la igualtat d&rsquo...
És hora de podar
Ares González Hueso Pare, formador i mestre a parts desiguals aresgonzalez.es L’arbre de l’educació infantil ha anat trontollant...
L’escola infantil del 2050: i el currículum, què?
Imaginar com serà el currículum 0-6 l’any 2050 comporta fer un salt cap a un marc social futur i incorporar a l’actual mirad...
Aprenem a l’exterior
Nídia Fargas Solís Escola Sant Ignasi. Manresa El nostre projecte educatiu entén els espais exteriors com a zones noves d’ensenya...
L’escola en construcció
A l’educació se li assigna un pes específic en els canvis que es donen a la nostra cultura i, per aquesta raó, sempre &eacu...
Poders delegats
La Declaració dels Drets de la Infància, publicada l’any 1990, està basada en quatre principis fonamentals, un dels quals &...
Programa de Música Activa (PMA)