Evidències: des de la didàctica de les competències transversals
Continuar aprenent al llarg de la vida és un requeriment que la societat actual reclama a la seva ciutadania. L’escola, com a context d&r...
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa Totes les persones que formem part de Graó estem compromeses amb la millo...
Tú la letra y yo la música
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
Vídeos i recursos de les Jornades sobre la Llei orgànica de protecció integral a la infància i l’adolescència davant de...
Innovació basada en ocurrències o en evidències?
La majoria de les decisions sobre millora i innovació es fan en base a proves de resultats d’aprenentatge. Això no obstant, aquest...
Estàndards i acreditacions qualificades per exercir la docència
La societat en què vivim canvia a un ritme vertiginós, fet que exigeix que les escoles i la formació inicial i permanent del prof...
Disseny d’itineraris d’aprenentatge a través de les càpsules
Disseny d’itineraris d’aprenentatge a través de les càpsules Alba Castelltort Valls, Esther González de Vicente Les quinze ...
Evidències per enriquir les converses docents