Bastides per a la incorporació de les pràctiques artístiques a l´escola
Bastides per a la incorporació de les pràctiques artístiques a l’escola El cas del CEIP Santa Teresa Clara Boj Tovar, Jodie di Na...
Va de… infància capaç al 0-6
Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip… i fem. De fer sense pensar… a pensar el que...
Els meus desitjos per al 2018
El canvi de paradigma s'inicia amb un canvi de mirada. De la mirada del no a la mirada del sí. El que vull com a docent.
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Una història d’indians PORTELL, J.; SERRA, S. (il·l.) Barcelona. Publicacions de l’Abadia de Montserrat, 2021 És la hist...
18 anys, 100 números: Graó a Graó
Estil o model de direcció: auctoritas enfront de potestas
En aquest article d'opinió, Antonio Ortiz es refereix a la distinció entre l'"auctoritas" i la "potestas" a l'hora d'escollir un estil o...
Entrevista a Susanna Soler, directora de l’Institut Montgròs de Sant Pere de Ribes
El centre de recursos de Planea