Rufino Ferreras: «L’art i el joc són espais de llibertat»
Rufino Ferreras és historiador i pedagog, però el que fa que la seva tasca sigui interessant és que és el responsable actu...
El betacamp
El betacamp és una trobada oberta a tothom i pensada per crear, desenvolupar i potenciar idees i projectes en col·laboració amb p...
Pistes per avaluar-nos en educació científica inclusiva
En el marc del Projecte H2020: C4S Communities for Sciences (www.communities-for-sciences.eu/), en el qual han col·laborat la Universitat...
Xuxo Ruiz: «Aprenentatge i emoció han d’anar agafats de la mà»
Es va interessar per la màgia als 7 anys, quan li «van treure» una moneda de darrere de l’orella. Això el va deixar me...
El plaer en l’aprenentatge: una visió des de la neurociència
El plaer és un aspecte clau en el procés d’aprenentatge. A nivell de circuits neuronals i de neurotransmissors, la dopamina es rel...
Què fa que tu siguis tu?
Conéixer l’altre. El rellotge vital
Un projecte d’agermanament entre dues comunitats es pot convertir en un potent recurs educatiu, multicultural i transversal, per promoure...
Proyecto colaborativo basado en historias A world of stories
Se presenta una propuesta didáctica basada en diferentes historias cortas de países alrededor del mundo. Se trata de una actividad dentro...