Reseña
¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y a la enseñanza RUIZ MARTÍN, H. Barcelona. Graó, 202...
El medi en la pedagogia Freinet
Per a la pedagogia Freinet, el coneixement del medi constitueix una oportunitat per obrir l’escola a la vida de la comunitat en què es tr...
L’ESTELA DE… JOHN DEWEY: L’ESCOLA NOVA I COMPRENSIVA
Aniversari de John Dewey, 1949 Salvat Editores John Dewey (1859-1952) és reclamat per la filosofia com un dels seus, però aquí volem pa...
Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
Material complementari: Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
Rastreando per la Red… Utopedia #5 y #6
Llegendes i microtextos a l’aula
Aquest article mostra una experiència didàctica en la construcció de microtextos escrits per alumnes a partir de la narrativa ora...
Producció de textos en contextos creatius
Aquest article presenta un taller que combina l’ús de Story Cubes amb tècniques d’escriptura creativa, amb la qual cosa crea...