Ja ho dèiem: Un any de contrastos, i seguim…
Ja ho dèiem: Un any de contrastos, i seguim... El curs que acabem de tancar serà recordat per moltes coses; una que en volem destacar é...
La reorganización de la memoria
Amb massa freqüència, la manera amb què els alumnes s'aproximen al coneixement a l'escola no comporta un aprenentatge significatiu ...
Henar Rodríguez, professora de la UVA i investigadora: «La filosofia per a infants hauria de ser ...
Una autodefinició: Dona lliure, esforçada, alegre i curiosa.. Un lema de la vida: Ciència i cons-ciència. El millor de la teva fei...
A la recerca d’espais de trobada entre l’escola i la universitat
De mica en mica, mestres en actiu i professorat universitari que creuen en la col·laboració entre l’escola i els estudis superiors...
Lideratge per al canvi. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Del joc a la ludificació. Mites i llegendes de les TIC
A l’educació del segle xxi hi ha dos conceptes nous (tot i que fan una certa flaire d’antic) que ens arriben amb la pretensió...
Música y salud en la infancia
Los procesos de la memoria
La capacitat de la nostra memòria a llarg termini és infinita a la pràctica. Podem afirmar que hem après alguna cosa si no...