L’escola creix i es transforma a través de l’educació artística
A l’escola Ferrer i Guàrdia, de Granollers, el treball de l’educació artística ens està transformant. La parti...
Afrontar la realitat sociocomunitària, un gran repte
Al llarg d’aquests quaranta anys i de la mà de les pàgines de la revista Guix, hem tingut l’oportunitat de ser testimon...
Aprenentatges STEAM, mirades i vincles
Aprenentatges STEAM, mirades i vincles L’article mostra la necessitat de conèixer les mirades específiques de cada disciplina i els vi...
La autorregulación emocional
L'autoregulació emocional té molt a veure també en l'autoregulació de l'aprenentatge. En aquest capítol es definira...
Què podem avaluar a l’escola?
PISTES PER A L’AVALUACIÓ Grup d’Investigació Hazitegi S’ha parlat al monogràfic sobre el fet que tradicionalment s...
El llenguatge oral: Dit i fet
L’escola s’ha de transformar. Ha de donar resposta al canvi a partir de l’empoderament dels seus infants mitjançant la dotaci...
Activa el compromís social amb l’ApS!
Si bé veiem que a l’etapa de secundària han proliferat una gran quantitat d’exemples d’aprenentatge servei, a l’...
Encuentros
V Congreso Internacional de Música y Cultura para la Inclusión y la Innovación (CIMCII) Toledo, fecha pendiente de confirmación en...