Al capdavall, ens mou l’emoció
Les emocions predisposen a l’acció. L’emoció és el que ens mou i ens commou. Les aportacions de la neurociènci...
La COVID-19 i la política educativa durant la primera infància
L’excepcional pandèmia i les insòlites mesures de prevenció sanitària que hem viscut al llarg dels darrers mesos est...
Un camí compartit
Un camí compartit Coral Elizondo Carmona Eduardo Galeano ens deia que la utopia és a l’horitzó i que serveix per caminar. Al llar...
A la recerca d’espais de trobada entre l’escola i la universitat
De mica en mica, mestres en actiu i professorat universitari que creuen en la col·laboració entre l’escola i els estudis superiors...
Un currículo basado en competencias para las enseñanzas profesionales de música
Rodrigo Checa Jódar Inspector de Educación. Consejería de Educación, Junta de Andalucía El diseño curricular de las ense...
A voltes (de cargol fa temps) amb la formació del professorat
Ser docent avui és un repte important. Si els mestres no es plantegen encarar-s’hi, és possible que ningú ho faci, i menys ...
El papel de las emociones en el aprendizaje
Aquest capítol afronta un dels temes més importants en els processos d'aprenentatge i ensenyament: el paper de les emocions. Amb freq&uu...
Avaluació del context de joc en edats de 3 a 6 anys