Madrid: guia Patios silvestres, renaturalitzant els patis
María Álvarez Nistal Departament d’Educació Ambiental. Ajuntament de Madrid Alberto Slocker Barrio Educador ambiental del program...
La LOMLOE a anàlisi: propostes per orientar el debat curricular
«I can write a story!»
L’objectiu d’aquest article és presentar una experiència de la utilització d’històries digitals a l&rsqu...
Començar per casa
Millora de l’eficiència energètica Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el ...
Comença a programar de manera divertida amb la plataforma MakecodeDisseny d’un comandament de videojocs
Psicomotricitat: espais estimulants i enriquidors per fomentar la creativitat
Al present article es dona a conèixer l’experiència psicomotriu amb infants de 3 a 6 anys basada en l’activitat motriu espon...
Joan Domènech: “L’experiència escolar no ha de ser una cursa”
Mestre vocacional i director de l’escola pública Fructuós Gelabert, de Barcelona, va publicar el llibre Elogi de l’educaci&o...
Reseña: ¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y a la enseñanza
Ressenya ¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y la enseñanza RUIZ MARTÍN, H. Barcelona. Gra...