La tria d’equips cooperatius estables per a l’aprenentatge de la convivència des de la ZDP...
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada El procés participatiu dels infants en la construcció dels grups de convivència i ...
Evidències: aportacions des de la neurociència i la psicologia cognitiva
El coneixement procedent dels estudis en el camp de la neurociència i de la psicologia cognitiva és de summa rellevància at&egrav...
Bartomeu Cañellas: «Els titulars cridaners no deixen veure la bona feina feta a educació»
Director de secundària durant prop de dues dècades, cap del Servei de Planificació i director de l’Institut d’Avaluac...
Hem llegit: Atreveix-te!
HEM LLEGIT Atreveix-te! DOMÈNECH I FRANCESCH, J. Barcelona. Graó, 2021 Atreveix-te! és el missatge que Joan Domènech, militant de ...
Martí Prats: «Un buen proyecto educativo debe estar preparado para la diversidad, para que todas ...
En el retrato de este mes no os hablaremos de ningún movimiento educativo ni de ningún profesional de la docencia. Os hablaremos de la de...
L’aprenentatge escolar: una perspectiva psicoeducativa
Al present article s’hi mostren cinc idees bàsiques sobre l’aprenentatge escolar basades en l’evidència aportada per l...
Viure la història a través del joc
La ludificació és cada vegada més present a les aules de secundària. Hi han contribuït les darreres aportacions de la...
Milena en qüestió