Aprendre a conviure i a habitar el món
Les evidències següents, referides a l’adquisició de les competències socials i ciutadanes, s’han basat en la co...
L’ús de mòbils a l’institut
Hem de permetre els mòbils a l’aula, limitar-ne l’ús o prohibir-los? En un exercici de reflexió, alumnat i professora...
Recomanacions de Bibliomèdia: Com és la teva família?
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Com és la teva família? MARTÍ, M.; TUKI (il·l.) Sevilla. Babidi-Bú, 2021 En una societat on...
Andamiajes para la incorporación de las prácticas artísticas en la escuela
El caso del CEIP Santa Teresa Jodie di Napoli Algarra La incorporación de las prácticas artísticas en las dinámicas de la escuela ...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico
Evidències des d’una educació física orientada al desenvolupament d’ambients actius i alfa...
El context educatiu és un entorn ideal per generar ecosistemes saludables, actius i cultes. Aquest article busca exposar i discutir cinc ...
L’avaluació dels aprenentatges competencials
En aquest curs 2018-2019 ha entrat en vigor a Catalunya l’ordre d’avaluació que té la finalitat de comprovar el grau de cons...
La autoestima es un karaoke