Ciència dins i fora de l’aula
Qüestionar les matemàtiques per qüestionar el món
Qüestionar les matemàtiques per qüestionar el món Marianna Bosch Casabò El que es proposa en aquest article com a principi pe...
Recuperant l’educació visual més enllà de la plàstica
L’educació artística hauria de reivindicar la seva raó d’existir i deixar de ser considerada una assignatura en la qu...
El canvi tan necessari a les nostres escoles comença per la capacitació docent
El tempo de la infància
De vegades m’aturo en algunes de les situacions més quotidianes per observar com són, què fem, com ens hi expressem…...
Usos didácticos de la lengua oral en un entorno virtual de aprendizaje
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge social i emocional. Ens escoltem? L´escolta obre la p...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge social i emocional Ens escoltem? L’escolta obre la porta a l’autoconeixement i a l’empati...
L’art com a motor de transformació de centre
A la nostra escola apostem per metodologies actives i integradores en les quals l’art i totes les dimensions i possibilitats que ofereix ...