El projecte Alianza Tierra-Koi, una ludificació dels ODS al currículum
El barri com a text per interpretar i transformar l’entorn
Catalunya: Barcelona i l’aposta per naturalitzar espais educatius
Maria Truñó Salvadó Comissionada d’Educació e l’Ajuntament de Barcelona Marta Carranza Gil-Dolz del Castellar Consell ...
Com es pot treballar un projecte en llengua anglesa a través d’instal·lacions artístiques a l’aula rural?
Ser docent
En el present article s’hi mostren les condicions necessàries per accedir a la funció pública, com se’n desenvolupa e...
Resolguem: horari i calendari escolar–familiar, amb diversitat
Els debats sobre la conciliació de l’horari familiar i l’horari escolar han estat presents de manera recurrent al llarg dels anys. ...
Mercè Roca, Marta Cerón i Júlia Corretti: «A la nostra escola impulsem maneres diverses de mi...
L’escola Jaume Miret, de Soses, poblet lleidatà de menys de dos mil habitants, necessitava un canvi. Així doncs, el mes de juliol ...
El poder de l’evocació en l’aprenentatge
Consigna de l’evidència Instar amb freqüència l’alumnat a completar tasques que requereixin l’evocació, és ...