Practicar mindfulness a l’aula de secundària
L’alumnat adolescent de vegades pateix alts i baixos emocionals que li provoquen dificultats per concentrar-se i per relacionar-se amb le...
Polítiques educatives per a la millora de l’èxit educatiu: el cas de Portugal1
Notícies d’interès
Quiver i CelullAR: Realitat augmentada per treballar la cèl·lula en una aula de primàriaProjecte ...
Quiver i CelullAR: Realitat augmentada per treballar la cèl·lula en una aula de primària La realitat augmentada crea entorns atractius ...
LLIBRES
Educar sin GPS GONZÁLEZ, A. Barcelona. Planeta, 2021 Totes les persones que participem en els processos de formació de les nostres criatu...
Recursos per a l'aula: Un projecte col·laboratiu basat en històries A world of stories
Un projecte col·laboratiu basat en històries A world of stories A continuació presentem una proposta didàctica basada en diverses ...
Ni tot s’hi val, ni tot és evident
Sovint estem perduts entre el discurs del tot s’hi val si es fa amb bona voluntat i el màrqueting de la innovació empaquetada amb ...
Cap a un currículum competencial
Cap a un currículum competencial L’experiència de l’Institut Bellvitge Adela Barreda Pascual L’article explica la transfor...