COVID-19 y letrismo
eXeLearning per crear recursos educatius oberts
eXeLearning per crear recursos educatius oberts A l’era d’Internet són cada vegada més nombrosos els docents que creen els seus ...
L’assemblea a primària: estratègies d’intervenció
En el present article defensem la necessitat de valorar l’assemblea a l’educació primària. Són molts els avantatges d...
Pot Es Castell tenir més habitants que Sant Lluís?
Aquest article descriu la manera que tenen els nens i nenes de segon curs de primària d’aproximar-se al concepte de densitat demogr&...
Pistes per a l’avaluació: L´escola enfront de la pobresa infantil
El taló d’Aquil·les de l’educació
A la mitologia grega, Aquil·les va ser un heroi de la guerra de Troia. Llegendes posteriors afirmen que l’única part vulnerable de...
Sobreponerse a las «burbujas».
¡Felicitémonos! ¡Felicitemos! Respuestas saludables Sabemos que hemos estado inmersos, sin preparación previa, en un mundo muy com...
Pistes per avaluar-nos en educació científica inclusiva
En el marc del Projecte H2020: C4S Communities for Sciences (www.communities-for-sciences.eu/), en el qual han col·laborat la Universitat...