Amb el menjar, no s’hi juga
Els alumnes i les alumnes de sisè d’educació primària del CEIP Manuel González Martí, de Benifaraig (Val&egra...
Educant l’alegria. De què parlem?
L’alegria és un dels motors del desenvolupament de l’infant i constitueix un garant de la seva autoregulació emocional. Educ...
Petjades de plaer
Experimentar per plaer, i per tant descobrir i aprendre mitjançant aquest motor hauria de ser el que empenyés els infants i les persones...
Integrant aprenentatges STEM i programació de robots a primària
Integrant aprenentatges STEM i programació de robots a primària Una ciutadania plena en el món contemporani requereix coneixements b...
Les dones de l’MCEP: una presència decisiva
La presència femenina en el món de l’educació i en moviments renovadors com la pedagogia Freinet ha estat molt important, e...
Val més prevenir que curar
A partir del plantejament de la dificultat que representava informar tot el claustre i tota l’escola sobre la prevenció de riscos laboral...
Per arrodonir: Millorar l’educació en entorns desfavorits
El plaer en l’aprenentatge: una visió des de la neurociència
El plaer és un aspecte clau en el procés d’aprenentatge. A nivell de circuits neuronals i de neurotransmissors, la dopamina es rel...