L’avaluació en els processos de formació en centres
L’avaluació dels processos de formació del professorat esdevé una tasca complexa que abraça diferents aspectes que v...
Reseña
¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y a la enseñanza RUIZ MARTÍN, H. Barcelona. Graó, 202...
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
La societat necessita estimar l’educació infantil. 5a Declaració Educativa UCEV Des de fa més de deu anys, diversos grups profess...
Biblioteca de Aula: Mía se hace mayor
BIBLIOTECA DE AULA Mía se hace mayor: Para saber más sobre la pubertad de las niñas PEITX, M.; LOSANTOS, C. (il.) Barcelona. Juventud, ...
Jugant amb la rima
Material complementari: Dificultades de aprendizaje en la escuela por trauma por adversidad tempr...
Dificultades de aprendizaje en la escuela por trauma por adversidad temprana (TAT) Guía para la detección y ayuda INTRODUCCIÓN Muchos m...
Educar per a la nova era
Fa cinc anys l’escola Talaiot es va trobar amb la necessitat de prendre una decisió important. Aquell curs escolar varen confluir tots el...
Aprendre a prioritzar
Per poder gestionar el nostre temps de forma adequada hem de saber prioritzar totes les activitats i tasques que hem de realitzar. Priori...