Deixem-los badar!
En aquest article d'opinió, Antoni Aguilar proposa una reflexió sobre les conseqüències profundes que comporta l'estí...
Qüestionar les matemàtiques per qüestionar el món
Qüestionar les matemàtiques per qüestionar el món Marianna Bosch Casabò El que es proposa en aquest article com a principi pe...
Canvis ministerials
Transformar una escola de medi social desfavorit
Fa sis anys, a partir d’una convocatòria del Govern Basc, vaig entrar a treballar a la comunitat d’aprenentatge d’una escola ...
«Hem de fer alguna cosa amb el pati». Un projecte ApS
Presentem una experiència que parteix de la iniciativa de l’alumnat que planteja millorar el pati de l’escola. El que va comen&cced...
eXeLearning per crear recursos educatius oberts
eXeLearning per crear recursos educatius oberts A l’era d’Internet són cada vegada més nombrosos els docents que creen els seus ...
BIBLIOTECA DE AULALIBROSUTOPEDIA: LA COMUNIDAD DE LOS LIBROSENCUENTROSCONVOCATORIA
BIBLIOTECA DE AULA Los árboles también hacen caca PEREZ, S.; PAROT, A. Barcelona. Edelvives (El jardín de Perejil), 2021 ¿Os hab&#...
Educant l’alegria. De què parlem?
L’alegria és un dels motors del desenvolupament de l’infant i constitueix un garant de la seva autoregulació emocional. Educ...