Docencia confinada: valorar lo esencial
Océanos y clima. El cambio climático altera la vida marina
Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearnos nuestro modelo económico y nuestro estilo de v...
La docencia en línea: un espacio comunicativo en construcción
Disparar l’amígdala
«Sense emoció no hi ha aprenentatge», ens ensenya el professor Mora. Aquesta hiperrepetida frase que tant utilitzem des de la recer...
Notícies d’interès
L’art com a motor de transformació de centre
A la nostra escola apostem per metodologies actives i integradores en les quals l’art i totes les dimensions i possibilitats que ofereix ...
Estableciendo puentes escuela-familia
En este artículo os presentamos a modo de compilación propuestas para establecer puentes entre escuela y familia con la intención de tr...
Rufino Ferreras: «L’art i el joc són espais de llibertat»
Rufino Ferreras és historiador i pedagog, però el que fa que la seva tasca sigui interessant és que és el responsable actu...