Compartir la informació amb les famílies. L’escolta activa
El llenguatge oral: Dit i fet
L’escola s’ha de transformar. Ha de donar resposta al canvi a partir de l’empoderament dels seus infants mitjançant la dotaci...
Les aportacions des de l´organització i la gestió escolar
Organitzar un centre educatiu esdevé una activitat complexa, no solament perquè es tracta d’un àmbit en el qual interv&eacu...
En tiempos de virtualidad… ¡la función debe continuar!
La evidencia en la práctica: Evidencia aplicada Desventajas y ventajas de la virtualidad en teatro musical. Evidencias de la valoración...
Anexo: Mitos pseudocientíficos sobre el aprendizaje
Aquest annex mostra els mites pseudocientífics sobre l'aprenentatge i els diferents neuromites educatius existents relacionats amb els es...
Alumnat protagonista i actiu amb la classe inversa
Com aprendries a cuinar un pastís? Llegint-ne les instruccions? Veient-ne un vídeo? O… elaborant-lo tu? Si apostes per tenir un a...
Viure (a) la natura
L’escola es nodreix de tothom qui hi participa. Volem remarcar la importància de fomentar l’estudi i la cura de l’entorn en u...
Capacitat de planificació i organització del treball