Xuxo Ruiz: «Aprenentatge i emoció han d’anar agafats de la mà»
Es va interessar per la màgia als 7 anys, quan li «van treure» una moneda de darrere de l’orella. Això el va deixar me...
El plaer en l’aprenentatge: una visió des de la neurociència
El plaer és un aspecte clau en el procés d’aprenentatge. A nivell de circuits neuronals i de neurotransmissors, la dopamina es rel...
Què fa que tu siguis tu?
Conéixer l’altre. El rellotge vital
Un projecte d’agermanament entre dues comunitats es pot convertir en un potent recurs educatiu, multicultural i transversal, per promoure...
Proyecto colaborativo basado en historias A world of stories
Se presenta una propuesta didáctica basada en diferentes historias cortas de países alrededor del mundo. Se trata de una actividad dentro...
Aprendre a prioritzar
Per poder gestionar el nostre temps de forma adequada hem de saber prioritzar totes les activitats i tasques que hem de realitzar. Priori...
Nena amb vaixell
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Una corona va caure del cel
Què significa tenir poder? Reflexionar sobre aquesta qüestió pot ser més senzill si es convida a fer-ho per mitjà de ...