CONTES
No dormirem en tota la nit LANG, S.; LAN, M. Sant Cugat. Símbol Editors Després d’haver llegit el llibre No estic de mal humor dels au...
El nostre camí en la renaturalització dels patis
Carme Cols Clotet Mestra d’Educació Infantil. Torrelles de Llobregat (Barcelona) Josep Fernàndez Quiles Mestre i pedagog. Torrelles de...
Ningú hauria de ser invisible en un centre educatiu
La participació de la comunitat educativa en el consell escolar facilita el flux d’informació i el funcionament d’un centre ...
«I can write a story!»
L’objectiu d’aquest article és presentar una experiència de la utilització d’històries digitals a l&rsqu...
El dret a una formació de qualitat
Justícia climàtica?
Practicar mindfulness a l’aula de secundària
L’alumnat adolescent de vegades pateix alts i baixos emocionals que li provoquen dificultats per concentrar-se i per relacionar-se amb le...
El joc de rol com a estratègia per ensenyar a argumentar a ciències
Aquest treball mostra els avantatges d’instruir els mestres de formació inicial en el joc de rol com una estratègia útil pe...