La innovació educativa fonamentada en l’evidència científica
La renaturalització: el començament del procés regeneratiu de centre
Maria Laura del Tento Arquitecta i dissenyadora en permacultura. Barcelona Tota la problemàtica relacionada amb l’allunyament dels éss...
Ressenyes
Ressenyes Els colors de la neu: Les llengües, les persones i el món COMELLAS CASANOVA, P.; JUNYENT FIGUERAS, M.C. Barcelona. Eumo Edito...
RECURSOS PER A LA PRÀCTICA
I mentre juguen..., jo què faig? Encara que es continua mantenint en moltes realitats aquesta actitud de mestres que basen la seva feina ...
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa Totes les persones que formem part de Graó estem compromeses amb la millo...
Evidències artístiques des d’infantil fins a batxillerat: un centre que s’organitza al voltant de l’aprenentatge i l’ensenyament de l’art
Educar en l’EBC: una experiència d’ABP per millorar l’entorn
Equip de Projectes de 4t d’ESO IES Jaume I. Borriana (Castelló) L’aprenentatge cooperatiu basat en projectes (ABP) és la metodol...
Treballem les habilitats orals amb l’eina Oralitat
Viure en comunitat vol dir, entre moltes altres activitats, compartir, decidir, consensuar, discutir, dialogar, reflexionar i comprendre....