Renaturalitzar, tornar a connectar amb l’essència
Marta Burguet Arfelis Universitat de Barcelona El nostre contacte amb la natura s’estableix a través de la relació. Si el que prioritz...
Alerta mosquits
El canvi climàtic augmenta el risc de transmissió de malalties greus Som part del problema, però també som part de la solució...
Aprenentatge social i emocional
Els aspectes emocionals i socials són la clau de volta de tots els aprenentatges: factuals, conceptuals, procedimentals i actitudinals....
Recursos: Paraula, consciència i acció a la biblioteca escolar
Paraula, consciència i acció a la biblioteca escolar Ana Teresa Muñoz Pérez El Pla de Comunicació Lingüística de l&...
L’agroecologia escolar
Transformació de dinàmiques i d’espais acadèmics German Llerena Educador ambiental. Àrea d’Educació. Ajuntament d...
Què ens diu la investigació científica?L’aprenentatge socioemocional i els conflictes a l’escola ...
Què ens diu la investigació científica? Aprenentatge social i emocional Consigna de l’evidència Tenir present l’estat ...
Aplicació: Biblioteca escolar, per a què?
Biblioteca escolar, per a què? Lectura, informació i aprenentatge Asun Carballo Rodríguez Caminem cap a una biblioteca per a l’al...
Perspectiva de gènere en clau multicultural