L’ESTELA DE… JOHN DEWEY: L’ESCOLA NOVA I COMPRENSIVACOMPARTIM: RACÓ DIGITALCONTESLLIBRES...
L’ESTELA DE… JOHN DEWEY: L’ESCOLA NOVA I COMPRENSIVA Aniversari de John Dewey, 1949 Salvat Editores John Dewey (1859-1952) és r...
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Coliderar des del futur que s’albira
Pilar Calçada Balcells Associació 8 Colors. Santa Coloma de Queralt (Tarragona) Mamen Artero Borruel Arquitecta. El Globus Vermell. Barce...
Hervé Tullet: art i màgia a l’aula 0-3
Qui no coneix Hervé Tullet, un personatge que va molt més enllà d’un il·lustrador de contes? La senzillesa de les seves prod...
El suïcidi, un problema social que es pot prevenir
El suïcidi, un problema social que es pot prevenir Dolors López Alarcón Abordar el suïcidi en l’àmbit educatiu ha esdev...
Renaturalitzar, tornar a connectar amb l’essència
Marta Burguet Arfelis Universitat de Barcelona El nostre contacte amb la natura s’estableix a través de la relació. Si el que prioritz...
Alerta mosquits
El canvi climàtic augmenta el risc de transmissió de malalties greus Som part del problema, però també som part de la solució...
Aprenentatge social i emocional
Els aspectes emocionals i socials són la clau de volta de tots els aprenentatges: factuals, conceptuals, procedimentals i actitudinals....