Les persones que aprenen s’autoregulenCom més aviat es treballi l’autoregulació, millor...
Les persones que aprenen s’autoregulen Consigna de l’evidència L’autoregulació metacognitiva, que se centra a estimular qu...
La mirada a l’espai educatiu
Una proposta d’indicadors per avaluar les escoles infantils com a entorns segurs i protectors Pepa Horno Goicoechea La protecció d’un...
Escape rooms als centres educatius
Escape rooms als centres educatius Narciso José López García Raquel Bravo Marín Universitat de Castilla-La Manxa Narcisojose.lopez...
Encuentros
I Congreso Internacional para Jóvenes Investigadores de Estudios Literarios Feministas Granada y en línea, 13-15 de marzo de 2023 de disc...
A la poesía no hay quién la pare
I ara què? De la formació inicial a la pràctica real
PER ARRODONIR
Ara seriosament: juguem El juego simbólico RUIZ DE VELASCO GÁLVEZ, A.; ABAD MOLINA, J. Barcelona. Graó, 2011 Manual bàsic sobre el...
On posem l’accent?
On posem l’accent? José Fernando Juan Santos Professor de batxillerat del Col·legi Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jose.fer...