Olga Parés, directora de l’escola Otogesa, de Maials (Lleida): «Volem canviar la forma com trebal...
Va marxar de Lleida ciutat a Maials, un poble de menys de mil habitants a 36 km de la capital del Segrià, per amor. Però els inicis no va...
Pistes per a l’avaluació: Instal·lacions
Nomadland, la desolació dels desheretats
Nomadland: La desolació dels desheretats Ramon Breu Pañella info@cinescola.info La pel·lícula està basada en el llibre de la ...
Recursos per a la pràctica: Instal·lacions de joc presimbòlic i simbòlic
Repensar la societat que construïm
Quina societat volem? Quina societat construïm? Aquesta és la societat desitjada? Podem canviar-la en l’educació i des de l’...
Instal·lacions: ponts que connecten aquí i allà
Amb la intenció de transformar les nostres escoles en llocs de trobada on la creativitat, la construcció de sentit, la imaginació...
La recomanació de…
Àngels S. Amorós Professora a l’Escola Oficial d’Idiomes d’Elx (Alacant. País Valencià) magelsa2@gmail.com QU...
Instal·lacions: espais de joc, espais de vida
Aquest article narra dues experiències de propostes d’instal·lacions que afavoreixen l’aparició dels jocs presimb&ogr...