Transformar la secundària en català
I si no fossin només jocs…?
L’article defensa la necessitat de començar a tenir en compte els videojocs com a terreny creatiu amb el qual cal practicar la mediaci&oa...
Cartografía de pensamientos y diálogos en/sobre El jardín de Juanita
M. Mar Santiago Arca La filósofa y escritora Angélica Sátiro, a través del proyecto El jardín de Juanita, invita a las infanc...
La teva experiència compta
Aquest projecte col·laboratiu sorgeix a partir de la interacció de professorat a la xarxa i parteix d’una reflexió sobre aquell alum...
Tallers per a famílies: el dol i l’acompanyament dels infants
Els centres educatius ofereixen –a través de les seves associacions de pares, mares i famílies–tallers i xerrades per a l’...
Formar lectors aventurers
La bretxa entre una formació escolar sobre l’estructura narrativa restringida i la complexitat d’aquest recurs a la literatura infa...
De l’input comprensible a la producció en L2 en un entorn Moodle
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada La interactivitat del qüestionari Moodle i la multimodalitat de Genially ens ajuden a g...
Cap a un currículum competencial
Cap a un currículum competencial L’experiència de l’Institut Bellvitge Adela Barreda Pascual L’article explica la transfor...