RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Una història d’indians PORTELL, J.; SERRA, S. (il·l.) Barcelona. Publicacions de l’Abadia de Montserrat, 2021 És la hist...
Connectar amb l´alumnat sent docent interina
Com a docent interina d’educació física que canvia de centre cada any, la meva dificultat principal és adaptar-me a l&rsquo...
La lectura com a experiència vinculada al gust
En el present treball s’hi teixeixen les accions d’una seqüència ideada perquè els meus estudiants, a partir de la lect...
La videoressenya, una proposta plural i reflexiva per a treballar les lectures
Proposem elaborar una ressenya de la lectura realitzada trimestralment enregistrada en vídeo, així aconseguim una anàlisi en profundit...
Entrevista a Susanna Soler, directora de l’Institut Montgròs de Sant Pere de Ribes
Què fa el docent que et motiva més? Què no fa?
Aquesta secció té com a objectiu recollir les diferents perspectives d'alumnat i professorat sobre un tema d'actualitat.
Teatre, expressió i significació a l’aula
El projecte que us presentem té com a objectiu propiciar el foment de les competències comunicatives de l’alumnat a través ...
Cuando tú y yo se convierte en tú, el móvil y yo
Una madre me contó en una ocasión una conversación que tuvo con su hijo de tres años. Llegaban a casa, después de hacer la co...