La transferencia del aprendizaje
Aprendre per transferir és una de les idees principals que s'aborden en aquest capítol dins del bloc dels processos cognitius de l'...
Respectem els infants tímids?
Era l’hora de plegar de l’escola. El tutor de la Martina es va acostar a la seva mare, com moltes vegades, massa simpàtic, envaint ...
La reorganización de la memoria
Amb massa freqüència, la manera amb què els alumnes s'aproximen al coneixement a l'escola no comporta un aprenentatge significatiu ...
De dentistes i cardiòlegs. O es tracta de coordinació?
Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el maestro, nunca aprendo https://siesporelmaestronuncaaprendo....
Una experiència d’hort escolar ecològic
Arran de treballar el reciclatge amb totes les ampolles d’aigua que es consumien al nostre centre, es va decidir construir un hivernacle ...
Los procesos de la memoria
La capacitat de la nostra memòria a llarg termini és infinita a la pràctica. Podem afirmar que hem après alguna cosa si no...
Educar sense estereotips de gènere a l’etapa 0-2
Al llarg d’un curs escolar, l’equip educador d’una escola de Vitòria de l’etapa 0-2 es va formar en coeducació, ...
La organización de la memoria
L'organització de la memòria no s'assemblaria gens a les prestatgeries buides d'una biblioteca. En aquest capítol es de...