La memoria de trabajo
Quan evoquem algun dels nostres coneixements o records, els situem en l'anomenada memòria de treball. Aquest capítol se centra en aix&og...
Patricia Gomendio, actriu i dramaturga: «El teatre és un agent de canvi capaç de transformar real...
Una autodefinició: Creadora d’espais on transformar-se en agents de canvi individual i social. El millor de la teva professió: Contrib...
L’art d’acollir
Diferent i lleig
En aquesta secció presentem fragments breus de diàlegs d’aula aparentment simples, però tots ells espontanis i reals. Uns d...
La transferencia del aprendizaje
Aprendre per transferir és una de les idees principals que s'aborden en aquest capítol dins del bloc dels processos cognitius de l'...
Respectem els infants tímids?
Era l’hora de plegar de l’escola. El tutor de la Martina es va acostar a la seva mare, com moltes vegades, massa simpàtic, envaint ...
La reorganización de la memoria
Amb massa freqüència, la manera amb què els alumnes s'aproximen al coneixement a l'escola no comporta un aprenentatge significatiu ...
De dentistes i cardiòlegs. O es tracta de coordinació?
Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el maestro, nunca aprendo https://siesporelmaestronuncaaprendo....