Introducción
En aquesta introducció es contextualitza què succeeix en el cervell del subjecte que aprèn i es justifica que aquest llibre ...
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa
LA TRANSFERIBILITAT DE LES EVIDÈNCIES A LA PRÀCTICA EDUCATIVA Totes les persones que formem part de Graó estem compromeses amb la millo...
Alumnat protagonista i actiu amb la classe inversa
Com aprendries a cuinar un pastís? Llegint-ne les instruccions? Veient-ne un vídeo? O… elaborant-lo tu? Si apostes per tenir un a...
Referencias
Generem la necessitat d’escriure a partir del plaer de la lectura
Reescrivim els contes clàssics des d’una perspectiva actual M.a Josep Martínez Garrote A partir de l’àlbum il·lustrat ...
Ni una gota perduda!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Anexo: Mitos pseudocientíficos sobre el aprendizaje
Aquest annex mostra els mites pseudocientífics sobre l'aprenentatge i els diferents neuromites educatius existents relacionats amb els es...
D’amistat i amiguisme
Una alumne de sisè tot rellegint les qüestions anotades a la pissarra manifesta que l’aspecte que més li interessa és ...