Danza implicada
Conflictes: treballem en cercle
Com podem resoldre conflictes més enllà de l’arbitratge o la sanció? I, fins i tot, podem anar més enllà de l...
Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i p...
Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i professionals artístics, sense distincion...
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
Aprenguem a ser positivament realistes i evitem el desànim. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu. Sab...
De desitjar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Materials per a la comprensió lectora
Materials per a la comprensió lectora Una experiència entre futurs mestres i primers lectors Vanesa Amat Castells Universitat de Vic-Univ...
El musicograma como recurso de notación musical no convencional en musicología