Practicar mindfulness a l’aula de secundària
L’alumnat adolescent de vegades pateix alts i baixos emocionals que li provoquen dificultats per concentrar-se i per relacionar-se amb le...
L´accentuació del català explicada als no nadius
L’accentuació de les paraules polisíl·labes en els manuals de català apareix amb una explicació clara i preci...
Corregir, revisar i acompanyar l’escriptura
Un videojoc d´estratègia per proposar problemes de matemàtiques
Els videojocs d’estratègia són una eina que pot permetre treballar la resolució de problemes matemàtics contextualit...
CONTES
A pas de zebra COL·LECTIU PESTE ALTA Lleida. Nandibú / Pagès editors Gràcies al desori que hi ha a la sabana i l’audàci...
Soc un docent amb moltes ganes d’aprendre
El fet de formar-nos parteix de la nostra pròpia iniciativa, del nostre afany de superació i del reciclatge constant, perquè la s...
Llegir, escriure i imaginar mons possibles
En aquest article es comparteix una experiència didàctica al voltant de l’escriptura realitzada a Pereira (Colòmbia), en qu...
Elaborar inferències a l´aula
Inferir és una habilitat cognitiva que afavoreix la comprensió lingüística, l’aprenentatge i també l’ajus...