De la realidad al juego simbólico, y del juego simbólico a las matemáticas
Experiencia en colaboración escuela-universidad
En aquest article, hi presentem el projecte de treball «Mira Miró», desenvolupat amb els infants de 5 anys del CEIP Virgen de Bel&e...
Projecte “Aprenem a mirar”.
El projecte «Aprenem a mirar», realitzat a l'escola Pràctiques II de Lleida, amb la collaboració del Collegi d'Arquitectes i la Facul...
La teoría de las inteligencias múltiples
Los proyectos en la comunidad de aprendizaje Cruz Blanca
L’experiència que presentem planteja el treball per projectes al segon cicle d’educació infantil, dut a terme dintre d&rsquo...
La fotografia com a llenguatge poètic.
Arran de l'allau constant d'imatges fotogràfiques a les quals ens veiem abocats diàriament, volem potenciar una actitud reflexiva i cr...
«¿De qué sirve un libro sin dibujos…?». Álbum y formación de lectores literarios
Matemáticas con pompas de jabón
Al present article, s’hi descriu com es poden treballar les formes elementals (cercle, quadrat i triangle) utilitzant bombolles de sabó. ...