Introducción. Qué se pretende aportar
Relaciones de vida cotidiana
En els primers anys de vida, les vivències quotidianes són les que més afavoreixen i estrenyen els lligams afectius dels mé...
Juego simbólico
A través del joc simbòlic els nens i les nenes poden créixer emocionalment, ja que poden interpretar les seves relacions afective...
Emociones primarias y su alquimia
L’amor, la por, la ràbia, la tristor i l’alegria són les primeres emocions que tenim tots quan naixem. A partir de les emoci...
Tiempos y ritmos de acogida
Els horaris marquen una planificació i distribució del temps i, a l’escola, aquest horari respon a les concepcions educatives. El ...
Vivencias compartidas en grupo
Les emocions es poden activar a través de les relacions entre un grup de persones i el contacte que s’estableixi entre elles. Segons amb ...
Les escoles de nova creació: generadores de noves cultures.
A les IX Jornades, hi vàrem debatre tres aspectes característics del treball a les escoles de nova creació: l'acollida, la participaci...
Una setmana de vacances al febrer
«Una setmana de vacances al febrer! Ja em diràs que en fem, de les criatures! A l'estiu, ja ho teníem tot planificat: el casal que s'o...