La comunicación asertiva de los docentes
Existen muchas técnicas asertivas que pueden ayudarnos en nuestra comunicación. Estas técnicas, como casi todas, requieren constancia ...
La música como experiencia integradora en educación especial
La necesidad del claustro de un centro de educación especial de profundizar en la experiencia musical para el tratamiento de las dificul...
Biblioteca de Aula. Libros. Utopedia. Encuentros y convocatorias
BIBLIOTECA DE AULA ¿Qué hace falta? RODARI, G.; BONANNI, S. (il.) Barcelona. Kalandraka, 2010 (Trad.: X. Ballesteros) Este álbum ilustr...
Transformem les reunions amb les famílies
A l’educació infantil i primària és possible transformar la reunió amb les mares i els pares en una experiènc...
Des del carrer Hurtado fins a Xanghai
Al número d’octubre de 2011, en aquesta mateixa secció, valoràvem la lectura dels diaris i de les revistes adreçades...
No te enRED.es
IntroducciónLas llamadas redes sociales han irrumpido en nuestra vida diaria de un modo sorprendente y arrollador. No existe en la histo...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
TIC, TAC, TEP, TRIC
Quan pensem en la competència digital d’un docent ens podem imaginar una escala amb diversos graons que hem d’anar superant al llar...