Una experiència d’animació a la lectura amb escolars subsaharians
La lectura és un hàbit que s’adquireix en contextos diferents, i l’àmbit familiar és un dels més signif...
Les recomanacions literàries de Bibliomèdia
Sovint, com a professors de llengua i literatura, hem de recomanar llibres a l’alumnat. El nostre sistema educatiu es basa, entre altres ...
Miradas. Libros. Biblioteca de Aula. Encuentro. Convocatoria. Noticia. Web
Projecte per a alumnes amb altes capacitats basat en el model CAITAC i les intel·ligències múl...
L’alumnat amb altes capacitats necessiten programes actius d’aprenentatge que el motivin i que els permetin desenvolupar la seva creativi...
Cuida’t. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
La comunicación asertiva de los docentes
Existen muchas técnicas asertivas que pueden ayudarnos en nuestra comunicación. Estas técnicas, como casi todas, requieren constancia ...
La música como experiencia integradora en educación especial
La necesidad del claustro de un centro de educación especial de profundizar en la experiencia musical para el tratamiento de las dificul...
Biblioteca de Aula. Libros. Utopedia. Encuentros y convocatorias
BIBLIOTECA DE AULA ¿Qué hace falta? RODARI, G.; BONANNI, S. (il.) Barcelona. Kalandraka, 2010 (Trad.: X. Ballesteros) Este álbum ilustr...