Formes de llegir
Formes de llegir és un projecte d’innovació que té com a eix vertebrador la lectura i l’escriptura amb la col·...
Una experiència motivadora: la revista escolar
Aquest article pretén exposar, de manera senzilla i breu, un exemple de projecte interdisciplinari centrant-se en una temàtica contextua...
¡Hablemos de ello!
Contra el silencio climático La mayoría de la gente está preocupada por el cambio climático, pero no habla de ello habitualmente c...
Aprenentatge cooperatiu: del repte a la realitat a l’aula
L’aprenentatge cooperatiu és l’eina clau per millorar els aprenentatges dins les aules de l’institut Miquel Biada (Matar&oacu...
Fernando García Páez, mestre del CEIP San Wallabonso de Niebla (Huelva). «Sóc mestre d’esco...
«Sóc mestre d’escola. Només això. Però l’escola no és el col·legi, quatre parets, sin&oacu...
L´educació basada en evidències científiques a secundària
Per transformar el sistema educatiu i la pràctica educativa cal disposar d’informació vàlida i contrastada que permeti que ...
Banksy a l’aula
De la bretolada a la contracultura i, d’aquí, a la cultura. L’art només necessita temps per esdevenir un ensenyament cl&agra...
¿Cómo nos expresamos artísticamente? Nos emocionamos a partir de los sentidos
La evidencia en la práctica Evidencia aplicada a la práctica La expresión artística manifestando nuestras emociones es una forma signi...