Treballem la inclusió en el programa “Coneguem els nostres parcs”
El programa «Coneguem els nostres parcs» permet, a alumnes de sisè d'educació primària de la província de Barcelona, conèixer cinc...
Incertidumbre frente a resiliencia. Respuestas saludables
Sabemos que hay cosas que funcionan, queremos disfrutar del trabajo y podemos mejorar, tanto desde el punto de vista individual como cole...
Educación en el tiempo libre
La Mònica té 16 anys. El cap de setmana passat, va tornar emocionada de la TROPICAT: una trobada amb 2.300 escoltes i guies de 14 a 17 a...
El debat del suport escolar personalitzat des del centre educatiu
Atendre la diversitat és un dels reptes de l'escola d'avui, i fer-ho amb la màxima eficàcia és una tasca molt complexa. Tots els equi...
La expresión corporal y el desarrollo de las competencias transversales en la formación del pro...
Una Anna Karénina de cine
Tom Stoppard, el responsable del guió de Shakespeare in Love (1999), torna a estendre ara un nou pont entre la literatura clàssica i el ...
Una experiència interdisciplinària sobre música, emoció i motivació
La música activa emocions i, com a conseqüència, té un gran poder de motivació que es pot utilitzar en l'aprenentatge de les altres ...
Proyecto Simbiosis-Salcedo: una experiencia de aprendizaje artístico contextualizada, emocionante...
Evidencia aplicada El proyecto Simbiosis-Salcedo se crea a partir del interés del alumnado de 1.º de ESO y de la necesidad de crear un pr...