En context: Lectura, prejudicis i cinema
Expliquem dues activitats de reflexió sobre els prejudicis latents en les expectatives de lectura de Sindbad el Mariner i sobre les disto...
S’ha convertit l’adaptació en una rutina inamovible i uniformadora?
En aquest article d'opinió, Rocío Marchena reflexiona sobre el període d'adaptació.
El circo: un medio para trabajar las tipologías textuales
En aquesta proposta didàctica s’hi materialitza un treball detallat sobre les diferents tipologies textuals. Es du a terme a travé...
Gestión del conocimiento y calidad educativa: aprendemos como organización
Centros educativos en la sociedad del conocimientoSi nos preguntamos qué quiere decir educar en la sociedad de la información y el cono...
Parlem-ne!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Dibuixar la poesia i comprendre-la
Els alumnes de primer de Magisteri fan un dibuix lliure a partir d’un poema i en comentem els resultats a l’aula. Amb aquest exercici, es...
Notícies d’interès
Alumnado con discapacidad visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...