Dibuixar la poesia i comprendre-la
Els alumnes de primer de Magisteri fan un dibuix lliure a partir d’un poema i en comentem els resultats a l’aula. Amb aquest exercici, es...
Notícies d’interès
Alumnado con discapacidad visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...
La negociación curricular en educación física, ¿utopía o realidad?
La experiencia que presentamos a continuación se ha realizado al comienzo del presente curso 2007-2008, en el Colegio Salesiano San Bern...
Aprenentatge servei 100%, una proposta perquè un centre al complet treballi l’ApS
Aprenentatge servei 100%, una proposta perquè un centre al complet treballi l’ApS L’eix central del projecte educatiu del CEIP Malala...
La innovació com a motor del canvi
El present article pretén obrir nous horitzons en l’ensenyament de l’ortografia des d’un paradigma docent innovador: el m&egr...
L’optimisme, necessari en la qualitat educativa
No conozco a mi compañero de mesa
Què vol dir sentir-se estranger? Amb quines barreres lingüístiques, culturals, físiques i socials es troben els alumnes i le...