Los símbolos personales y el imaginario colectivo
Els símbols són elements culturals que ens ajuden a ser conscients de les nostres emocions i són utilitzats, juntament amb les im...
La coordinació d’escoles 0-12. Una xarxa a potenciar.
En aquest darrer article us convidem formalment a incorporar-vos a la xarxa per tal de participar a les properes jornades.
Habitar l’aula quan la comunicació és essencial
El que pretenc en aquest article és narrar algunes intervencions a l'aula on s'evidencia el paper de la comunicació i com aquesta és e...
Halloween voices, encriptación sonora y mensaje sonoro
Se presentan dos actividades diseñadas para trabajar con aplicaciones informáticas de grabación y edición de audio en 5.º de primari...
Comunicación efectiva y afectiva con las familias
Afavorir el creixement emocional, la base del qual són la comunicació i les relacions afectives, no és tan sols qüesti&oacut...
El vídeo com a vehicle d’aprenentatge.
Avui us presentem un exemple sobre com el vídeo pot ser aprofitat per dissenyar una experiència d'aprenentatge.
La PDI en la escuela inclusiva
La pizarra digital interactiva es un sistema tecnológico, formado por un ordenador, un videoproyector y una pantalla con un dispositivo ...
Desafiaments de l´educació inclusiva a l´educació secundària
L’atenció personalitzada, la inclusió i la col·laboració entre la família i el centre és un dels artic...