English at home and back to school. A love story
Quan l’alumnat de la nostra escola fa anglès, s’endú una mica d’aquesta llengua a casa per poder-la compartir amb la f...
A l’escola, és possible una educació lenta?
Com dèiem a la presentació d'aquest monogràfic, els dubtes, els debats i les reflexions que s'han produït a l'entorn de la proposta s...
L'evidència en la pràctica: Les persones que aprenen s'autoregulen. Com més aviat es treballi ...
Què ens diu la investigació científica? Com més aviat es treballi l’autoregulació, millor Evidència aplicada Des de ben menuts...
Las prácticas de laboratorio como mejora del Plan de Educación para la Salud
Generar bienestar en la escuela
Avui, podem afirmar que la salut (i la malaltia) i el benestar (entès com a qualitat de vida individual i col·lectiva) no són q&u...
La forma i el fons ideològic de la LOMCE
Recuperant l’alè: famílies en procés de desacceleració.
A partir de l'observació dels nostres fills i filles petits, han sorgit moltes preguntes i algunes reflexions que ens han portat a repen...
On aprenem realment avui?
La realitat socioeducativa que estem vivint comporta la necessitat de reflexionar entorn de les dimensions espaciotemporals en què es pro...