2050: Necessitats i atenció a les famílies, reptes futurs
D’aquí a trenta anys el més probable serà que les bones pràctiques actuals amb famílies deixin de ser minorit...
Aprendre i ensenyar en una escola rural portuguesa
En aquest article, s’hi pretén donar a conèixer i comentar certs components del procés d’ensenyament-aprenentatge en ...
Jocs i joguines, la carta als Reis
Trobar el millor per a cada u i per a tots plegats Nadal i Reis són a tocar. Sabeu com me n'he adonat? Senzillament, pels anuncis adreç...
Trencar el tabú de la lentitud
El moviment Slow (slow food, slow cities, slow sex i ara slow education, l'educació lenta) creix des de fa vint anys a un ritme imparabl...
Participar en las prácticas científicas: Aprender sobre la ciencia diseñando un experimento so...
¿Cuál es el papel del personal no docente con los niños y niñas?
Hacen lo que pueden...Cuántas veces he observado al personal no docente en el comedor con los niños y las niñas, donde abunda el ruido...
Com seran les escoles l´any 2050?
Imaginar el futur és un exercici inquietant. Allò que somiem es basa en les nostres expèriències, destigem unes altres rea...
Miquel Àngel Essomba, expert en temes d’interculturalitat. «Trencar barreres, construir ponts»...