Teoria? Pràctica?
Mapas conceptuales para aprender a pensar
«Sense novetats»: La novetat temàtica en la LIJ catalana
Aquest article tracta la presència de la novetat temàtica a la LIJ catalana contemporània sobre un corpus de 95 llibres de totes ...
Frato.
Què t’agradaria aprendre?
En aquest article, s’hi descriu una experiència que té com a finalitat desenvolupar itineraris personalitzats d’aprenentatge...
El desenvolupament curricular a l’educació infantil xilena: ressenya històrica i desafiaments a...
L'article ens aporta una visió històrica de la formació infantil xilena, detallant les aportacions principals a nivell curricular i el...
Les persones que aprenen s’autoregulenCom més aviat es treballi l’autoregulació, millor...
Les persones que aprenen s’autoregulen Consigna de l’evidència L’autoregulació metacognitiva, que se centra a estimular qu...
La fábrica de las emociones
Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar compet&egrav...