Aprendre a llegir i a escriure: un temps i un espai per a cada infant.
Les metodologies d´indagació i la personalització de l´aprenentatge escolar
L’institut Quatre Cantons presenta una proposta de projectes que es vertebren al voltant d’una metodologia d’indagació i que ...
A l’escola, és possible una educació lenta?
Com dèiem a la presentació d'aquest monogràfic, els dubtes, els debats i les reflexions que s'han produït a l'entorn de la proposta s...
La transferencia del aprendizaje
Aprendre per transferir és una de les idees principals que s'aborden en aquest capítol dins del bloc dels processos cognitius de l'...
Carta oberta a la Excma.Sra. Lucía Figar de Lacalle.
Òscar Prat: «El conflicte és per a mi una oportunitat d’aprenentatge i el diàleg és l’ei...
Des del principi, l’Òscar Prat agafa les regnes de la nostra conversa telefònica i comença explicant-me que l’educaci...
Participació de la comunitat: bastir un món per a tothom
Buscant una línia d’escola oberta i compromesa amb el món, el sentit de pertinença a la comunitat i la participació ...
«Conviure a la Mediterrània»
Aquest programa educatiu recull el llegat de barreja dels pobles que habitem el Mare Nostrum des de fa més tres mil anys. Impulsat des de...