La flexibilitat a l’entrada i a la sortida
En aquest article d'opinió, Cristina Llinares reflexiona sobre la necessitat de polítiques que possibiliten una conciliació ...
El dia 3 de novembre de 1997, en Jordi i la Dolors (pares de tres fills que llavors tenien 14, 16 i 18 anys) van acollir una nena de pocs...
Projecte «Miró: geometria i color»
El projecte tracta d’acostar l’art contemporani als infants de 2 i 3 anys. Si bé en aquestes edats es treballa d’una manera g...
Bocins d’ecologia emocional a l’aula
Aquesta proposta és una aplicació de l’ecologia emocional en un grup d’infants d’educació infantil. Les activit...
La interacció i el diàleg per a una educació infantil de qualitat
Existeixen evidències sòlides que les interaccions socials són a la base del desenvolupament humà. Però no totes le...
El meu àlbum de família
Moltes vegades, oblidem que les alumnes i els alumnes tenen la història ben a prop seu. Amb aquesta proposta, es pretén que puguin con...
Espais per al descanser
Acabo de discutir a casa, no arribarem puntuals al col·legi. El meu germà ha plorat durant tot el camí. No m’han pogut pent...
Currículum i ciutadania