Diseño y desarrollo de proyectos educativos
L’objectiu d’aquest capítol és donar algunes indicacions sobre el que s’entén per projecte d’investigaci&...
La evaluación de las estrategias de aprendizaje de los alumnos
A partir de la revisió de diferents propostes actuals amb l’objectiu avaluar els alumnes en la seva actuació estratègica du...
Por una pedagogía del caracol
Ha llegado el momento de decir: "¡basta de correr!". Nuestra escuela, reflejando las tendencias de gran parte de la sociedad humana, est...
Por una pedagogía del caracol
Ha llegado el momento de decir: "¡basta de correr!". Nuestra escuela, reflejando las tendencias de gran parte de la sociedad humana, est...
Problemas en el proceso enseñanza-aprendizaje
En aquest capítol es descriuen algunes de les situacions problemàtiques més comunes relatives a l’ensenyament i l’apr...
Análisis de los factores que intervienen en la enseñanza-aprendizaje de estrategias en el aula
La relació entre mestre i alumne es fa indispensable per a la construcció del coneixement i l’aprenentatge significatiu dels conti...
Romper el tabú de la lentitud
Joan Domènech (J.D.): Los movimientos de la lentitud (slow food, slow cities, etc.) intentan devolver tiempo a las personas. Este plante...
Romper el tabú de la lentitud
slow food, slow citiesCarl Honoré (C.H.): Sin duda. Aprender es una cuestión de ritmo y timing. Los niños necesitan encontrar retos ac...