Instituts escola: una rara avis plena d’oportunitats
Els centres públics amb alumnat d’educació infantil, primària i secundària són una gran minoria, però ...
Més enllà del professorat 3.0: apostar pel canvi cultural i el compromís ètic
Més enllà del professorat 3.0: apostar pel canvi cultural i el compromís ètic Pilar Gargallo Otero Joan Domènech Francesch Fe...
Innovar en primaria (6-12): ¿Montessori?
Innovar en primaria (6-12): ¿Montessori? Daniel Cañigueral Viñals La palabra Montessori es muy conocida y a cada persona le evoca difer...
No ens rendim: caminem
No ens rendim: caminem Joan Domènech Francesch Mestre «Experiències anticipadores». Així anomenava Patrick Vivaret1 les inici...
Tu em llegeixes, jo et dibuixo, o com sembrar les ganes de llegir
Aprendre més enllà de l’interior de l’escola
Aprendre més enllà de l’interior Mar Hurtado Parras Mestra de l’escola El Roure Gros. Santa Eulàlia de Riuprimer (Barcelona...
El desarrollo ético de la escuela
El desarrollo ético de la escuela Sara Colorado Ramírez La escuela es un sistema abierto en el que los cambios internos que experimenta t...
Las emociones, nuestra apreciada maleta
Muchos de nosotros hemos crecido creyendo que expresar las emociones era un acto asociado a personas débiles o poco estables. Afortunada...